Medans vi faller

Godmorgon bloggvärlden!
Runt nio igår så drog Jossan, Mickis och jag till en lokalfest vid Backlura typ. Det var roligt och skönt att få supa bort lite onda känslor inom mig. Runt halv två så började jag och Mickis gå hemmåt. Det var så fruktansvärt kallt och så var jag sjukt kissnödig, så min underbara pappa som alltid ställer upp typ kom och hämta oss när vi var halvvägs typ. Jag älskar dig! När jag kom hem så frös jag så himla mycket så när jag vakna imorse så hade jag mjukisbyxor/tröja på mig haha. Men nu ska jag gå och äta frukost sen göra mig iordning, för vi ska till Vallentuna och fira min moster som fyllt år. Puss där du vill ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0