Lite om mig själv:

Namn: Emma Andersson
Födelseplats: Södertälje BB
Bor: Nynäshamn
Ögonfärg: Blå/Grå
Hårfärg: Blont
Skostorlek: 36-37
Civilstatus: Singel!
Höger eller vänsterhänt:
 Högerhänt

Skor som du bar idag: Svarta tygskor 
Svagheter: Lättretad haha
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När vaknade du: 6.00
Tror du på dig själv: Ibland så
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja det gör jag

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Yes
Rökt? Aa det med
Shoppat: Tror inte det?
Ätit en hel ask müsli? Nej usch
Ätit sushi? Skulle aldrig falla mig in
Stått på scen? Yes, igår!
Skejtat: Inte min grej
Bakat? Chokladbollar
Stulit: Nej
Rakat dig? Skallen eller vadå?
Kysst någon? Mm 
Kramat någon? Alltid
Haft sex? Mm 


Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? Tyvärr
Varit full? Ja antagligen
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Nej jag är för stark för det 
Busringt någon? När jag var tolv kanske
Gjort något som du ångrade? Mest hela tiden
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Många gånger..
Kastat en sten på nån ruta? Tror så


I framtiden..

Namn på barn? Inte en aning
Hur vill du dö? Smärtfritt
Vad vill du bli när du blir vuxen? Polis

Antal...
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Familjen
Antal CD-skivor du äger? Ingen?
Antal piercings? 4st i öronen
Antal tatueringar? Det kommer!

Random...
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Ingen tror jag
Vad ska du göra i sommar? Gotland, sommarjobba, festa loss och LEVA LIVET
Vad ska du göra i vinter? Ingen aning, det är ju vinter nu
När tar du studenten? 2014 springer jag ut!
Vad gör du efter gymnasiet? Får hoppas att jag kommer in på polishögskolan när jag är 20år
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Yes
Vad händer till helgen? Fest Fest och Fest
Vad vill du helst göra just nu? Göra något riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0