Seg dag

Den här dagen har vart väldigt seg tycker jag. När jag var i skolan kändes det som jag aldrig skulle få komma hem.. Näst sista lektionen hade vi svenska eller vi skulle ha det men vår lärare kom inte så Jossan och jag drog till centrum och tog ut pengar sen så åkte jag hem. Hemma gjorde jag inte så mycket, jag kunde ha passat på att plugga innan jag skulle åka upp på hockey men det gjorde jag inte. Vid sju så åkte Jossan och jag upp till ishallen för att kolla på Nynäs-Väsby och träffa underbara vänner satt man fick skratta lite. När dom va inne i andra perioden så märkte vi att Hugo Rosas va med och spela i Väsby så då vart matchen mer spännande! Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och tagga inför nationella (svenska uppsatts) som vi har imorgon bitti.
Men vi hörs säkert imorgon, sov gott bloggvärlden :)


Kommentarer
Postat av: Richardvilje

Thanks, keep up the good work.

2011-11-14 @ 10:03:17
URL: http://richardvilje.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0