Dålig uppdatering..

.. förlåt för det.

fredags så drog Jossan och jag till Lucas på kvällen och hade chillkrök. Finns inte så mycket att säga om den kvällen? Satt och drack lite, lyssna på musik och grabbarna körde kortspel. Sen drog Jossan och jag där ifrån runt 3.



lördags så vaknade Jossan och jag kvart över 10 av min hemska väckarklocka.. haha! Vi gjorde oss iordning och sen drog vi vidare till hennes pappa och lämna hennes grejer och hämta pengar och sånt för vi skulle in till Haninge för hon skulle färga sitt hår. Det va grymt snyggt! Vi kollade även i lite affärer och jag fick med mig några saker hem iallafall. Sen drog vi hem var och än till sig. Senare på kvällen så drog jag hem till henne och då satt vi och tog det lugnt med popcorn, ett varsitt glas vin, musik och kortspel. Det va grymt mysigt! Sen runt 11 så drog jag hem till mig och så somnade jag runt halv 3..



Snart så ska jag börja bege mig mot bussen för att åka upp till ishallen med mina brudar och kolla när Bj spelar. Sen efter matchen blir det nog hem och plugga, har prov imorgon.. Men vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0