Har tråkigt

Visste du..
att jag vill ha - värme nu!
att min senaste kyss - var inget jag skulle gjort nykter
att jag lyssnar mest på - fest låtar
att jag pratar - när jag vill
att jag inte gillar - sviniga människor
att jag avskyr när folk startar - falska ryckten
att kärlek är - både skit och underbart ibland
att jag gillar att - umgås med mina brudar
att jag alltid kommer att - vara den jag är 
att jag är hemligt förälskad i - nobody
att sist jag grät var - igår..
att min mobiltelefon är - hur bra som helst
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om
att innan jag går och lägger mig - smsar jag nästan alltid
att idag har jag - vart i skolan
att jag just nu tänker på - hemlis
att i kväll ska jag - göra klart detta test sen gå och lägga mig
att i morgon kommer jag -  festa
att jag hoppas - denna helg blir en bra helg


Har du:

Någon som förstår dig? - klart jag har
Någon som du saknar? - mer eller mindre
Någon som du hatar? - aa
Vem kramade dig senast? - christian tror jag
Vem pussade dig senast? - deru 
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? - mamma
Vem var hemma hos dig senast? - Jossan
Vem var du hemma hos senast? - Jossan
Har du några kärleksproblem? - jag lever livet nu
Har du pratat med någon idag? - klart
Har du gråtit idag? - nej det har jag inte
Har du skrattat idag? - det gör jag varje dag mer eller mindre

Jag:

Är singel? - jajamensan
Svär ofta? - haha aa
Sjunger i duschen? - ja det kan hända 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - inget jag skulle göra frivilligt
Skrattar åt dina egna skämt? - hela tiden
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
- JA

Har du:

piercingar? - sí
Syskon? - one brother
Jobb? - hoppas på sommarjobb
För många vänner? - det går inte att ha för många vänner 
Rymt hemifrån? - när jag var 12 kanske
Färgat håret? - aa det har jag
Bra självförtroende? - inte så värst
Sagt "jag älskar dig" till någon? - det har jag!
Varit kär? - det med
Gjort något olagligt? jo
Somnat i skolan? - bästa som finns! 
brutit ett ben? ett ben i kroppen ja
Tappat bort mig i min hemstad? - nej det har jag inte lyckats med
Sett en fallande stjärna och önskat? - det har jag
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? har jag säkert
Smugit ut utan lov? - haha nej
En hemlighet som ingen annan vet? - finns det säkert
Sovit en hel dag? - yes
Somnat gråtande? - många gånger
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - haha aa..
Blivit generad inför folk? - jadå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - äh vene?
Ätit musslor? - usch nej
Varit på en festival? - tror det haha
Haft ett förhållande i under en månad? - i mina yngre år ja 
Blivit kallad player? - när jag var mindre vart jag kallad det
Färgat ditt hår svart? - ja typ 

Vad:

Längtar du till mest just nu? - sommar och värme
Ska du göra i helgen? - festa, sova med... och följa med Jossan och färga håret
Har du för kläder på dig? - byxor och tröja
Gjorde du igår? - va i skolan ett tag sen på kvällen åkte vi upp på hockey
Ska du göra i sommar? - en jävla massa roligt
Åt du senast? - mackor
Har du för mobil? - Sony Ericsson T700
Vad köpte du senast? - maaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0