I will die someday

Hallå bloggen det var ett tag sen.. Men har inte haft tid för bloggen förlåt. Igår så jobbade jag min sista dag för den här sommaren, så himla skönt! Igår kväll så åt vi först Tacos hos Jossan vi brudar sen förade vi lite och sen drog vi ut. Det vart lite knas för vi splittrades men det ordnade sig för dom drog någon annan stanns och vi drog till någon Emil. Hos honom satt vi och drack lite och dansade sen vid ungefär halv 6 så var vi tvungna att dra för Jossan skulle jobba. Det var ju inte direkt fint väder så vi hade tur och blev upp plockade av Alicias mamma som körde mig ända till dörren - Tack för det! Men nu ska jag nog gå och göra mig iordning snart för bror kommer och grillar med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0