Fucking Perfect

Kärlek under 2011.
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du varit tillsammans med någon? - Nej
Har du varit kär i någon?- Lite kanske
Har du haft sex med någon? - Ja

Dina vänner under 2011.
Har en vän dött? - Nej som tur är!
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja det har jag
Har du sovit över hos en vän? - Självfallet
Har du varit kär i en vän? - Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Tror så

Du under 2011..
Har du gråtit? - Inte mycket men det har hänt
Har du skrattat? - Standard
Har du kissat på dig? - Nej men alltid nära med mina underbara vänner!
Har du sovit i tält? - Nej men det kommer
Har du sovit under bar himmel? - I sommar då jävlar
Har du varit på Gröna Lund? - Nej men ska dit snart hoppas jag
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej här med
Har du varit utomlands? - Nej men förra året
Har du varit i en annan stad? - Stockholm är ju en annan stad så ja
Har du bott hemma? - Varje dag nästan

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Kommer inte ihåg
Skrattat under 2011? - Äh nu på sista tiden kanske?

Denna månad..
Har du varit kär? - Nja
Har du kysst någon? - Tror inte det
Har du pussat någon? - Japp
Har du kramat någon? - Alltid
Har du skrattat? - Varje dag, hela dagen
Har du gråtit? - Tror inte det
Har du varit glad? - Såklart!
Har du varit ledsen? - Ja

När..
Grät du senast? - Kommer inte ihåg
Skrattade du senast? - Igår kväll på balen
Duschade du senast? - Imorse
Lyssnade du på musik senast? - Lyssnar just nu
Hade du kul senast? - Igår kväll
Hade du tråkigt senast? - Just nu har jag inte direkt kul

Vem..
Kysste du senast? - Pass
Kramade du senast? - Kommer inte ihåg
Pratade du i telefon senast med? - Pappa
Fick du sms av senast? - Bror min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0