Go'kväll

Ligger just nu i sängen och kollar på - Grabben i graven brevid som går på kanal 1. Har sett den ganska många gånger så inte så mycket att se igentligen. Kom hem för ungefär en timme sen från en lång promenad med min fina vän Jossan, det var väldigt skönt att få frisk luft och få ur sig lite tankar.

Idag så åkte jag ju till Sorunda och träffa Emma, vi kollade på film och hade det mysigt. Tog 15.20 bussen där ifrån satt jag skulle hinna till stallet. Ridningen gick hyffsat bra idag, jag red Gulan. Men nu känner jag hur ögonlocken håller på att åka ihop så ska sova nu. Godnatt alla ;)


Det skulle inte sitta fel med att värmen kom nu!


Kommentarer
Postat av: amanda

Åhh!! Värsta sommar bilden jöö!

2011-03-07 @ 14:56:11
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0