Don't let me get me

Tio första
Första bästa kompis: Lina Engström
Första bil: En riktigt snygg!
Första kärleken: Christian Forssten
Första husdjur: Mitt marsvin
Första semester: Gran Canaria
Första jobb: Rosengården haha
Första riktiga kärlek: Robin Liljehammar
Första piercing: Öronen
Första konsert: Kommer inte ihåg ;)

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Tre apor vinet! 
Senaste bilfärd: Säkert med pappa
Senaste filmen du såg: Första filmen av Falk
Senaste ringda telefonsamtal: Jossan
Senaste bubbelbadet: Förra gången jag var i Västervik och det var ett tag sen
Senaste spelade cd: Använder mig bara av Spotify.
Senaste inköp: Kläder! 
Senaste gången du grät: För någon dag sen tror jag
Senaste måltiden: Fläskoklett och potatis

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Inte det heller
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej det har jag inte 
Fastnat med blicken i någons urringning: Inte fastnat med blicken
Fått ditt hjärta krossat: Många gånger
Haft ett one night stand: Ja typ 
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det
Busringt till någon: När jag var 12 kanske 

Sju saker du har på dig just nu

1. Tjocktröja
2. Trosor
3. Mjukisbyxor
4. Strumpor
5. - 
6. -
7. -

Sex saker du gjort idag

1. Ätit frukost
2. Varit i skolan
3. Ätit kebab med Lina
4. Varit på UMO
5. Pratat med Jossan i telefonen
6. Lyssnat på musik 

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mobil
2. Musik
3. Sängen
4. Vänner
5. Festa

Fem personer du kan berätta allt för
Mamma, Pappa, Jossan, Lina

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Jobbat som polis
2. Skaffat en familj

En sak du ångrar
Det finns mycket jag ångrar i livet så kommer inte på en sak just nu,
men kanske gör det senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-04 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0