Har tänkt på dig länge nu.

Sitter just nu och lyssnar på musik med mina brudar Mickis&Lina. Skolan idag gick rätt så fort vi gör inte så mycket nu, kollar typ på film på alla lektioner. Fick veta idag i skolan att mitt slutbetyg i matte blir ett G! Skönt som fan, pallar inte med sommarskola igen.. Mitt humör är på topp för snart så går jag ut grundskolan och behöver aldrig sätta min fot i den igen. Underbar känsla! Om 11 dagar har vi våran bal och om 13 dagar så står vi på skolgården och vinkar glatt hejdå till Gröndalsskolan.

Om ungefär en timme så ska Lina och jag åka upp till hästarna för att jag ska rida och sen efter det så är det hem och duscha och fixa sig lite sen dra till Robin för att ha en liten inflyttningsfest. Men tror vi hörs mer imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0