Längesen nu.

Som sagt var jätte trött igår så orkade inte blogga. Men nu är jag här pigg och jätte glad! Idag så hade jag muntliga nationella i matte och det kändes jätte bra faktiskt, så jag får hoppas på ett bra betyg. Efter skolan så drog jag och några hem till Emelie och spelade Knäckt (Det är ett tv spel, ungefär som Wii). Sen halv 6 ungefär drog jag hem för att äta middag och nu ligger jag här i sängen och kollar på tv och tar det lugnt bara.
Men det var allt från mig, ha en fortsatt bra dag ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

Emma, det heter ju Kinect! :D

2011-05-04 @ 21:23:52
URL: http://tjussefin.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag vet men visste inte hur det stavades så skrev knäckt haha :D

2011-05-05 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0