Mysig dag!

Börja med att vi började 08.10 sen hade vi två lektioner och vi 12 så hade vi lunken och då drog jag och brudarna hem till mig och chillade ett tag innan vi drog ner till Estö igen. Efter lunken så slutade vi så då drog jag hem och duschade och efter det så drog jag och mina fina vänner till Verona för Emil och jag skulle äta pizza, det var underbart gott! Efter det så gled vi runt lite med mopparna innan jag och Mickis drog hem till henne och bakade kladdkaka. Sen runt 8 kom Jossan och Lina också så då satt vi på en skräckfilm och myste. Just nu ligger jag i sängen och benen värker så kommer inte kunna sova till alvedonen har värk. Men har inget mer att skriva nu så ska fortsätta att glo på tv. Godnatt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0