Sjuk..

Igår efter skolan så drog jag, Lina och Jossan hem till Emil där han och Robin var, vi satt på hans ballkong och solade och lyssnade på musik. Sen vid halv 6 tog Lina och jag bussen upp till Kullturskolan för Lina ville se videon från Fantasy in Rock, efter det så tog vi bussen hem. När jag kom hem så mådde jag inte bra så jag tog febern och den visade 38 grader.. Idag på morgonen hade vi nationella och jag skulle igentligen gått och gjort det och sen gått hem igen men mamma sa att det var bäst om jag var hemma och gör det vid nästa tillfälle när jag är frisk. Inte så kul att sitta och räkna matte med feber direkt.. Men ska gå och äta lite nu och sen duscha, puss!


Satt och solade lite i det fina vädret idag även fast jag är sjuk.


Gårdagens klädsel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0