Slut på lovet..

Nu har en vecka gått av ledighet och nu är den över och imorgon börjar skolan igen. Igentligen så orkar jag inte men det är bara kriga! Igår så stalljobbade jag från klockan 7-18, det var väldigt jobbigt men när jag kom hem så sket jag i att jag var trött och drog till Rebecca med Jossan också när jag hade gjort mig iordning. Vi var hos Rebecca ett tag sen så drog vi till Andreas och hade lite skoj ett tag innan Jossan och jag drog hem vid 2.

Idag så vaknade jag vid 9 första gången men då orkade jag inte gå upp så jag somnade om igen och vaknade vid halv 1 ungefär. Och sen dess har jag bara tagit det lugnt, just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8 så att vi kan kolla på Vem kan slå Filip&Fredrik? Det är del 3 idag och del 5 är min klass med i, missa inte!
Men det var allt för mig, ha en fortsatt bra kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0