The world is mine

Hallå! Det var ett tag sen nu men har inte haft tid för att blogga. I Tisdags så åkte jag till frisören efter skolan för att jag skulle klippa och färga håret. Som hösten har kommit nu så blev jag brunett igen! Det vart en väldigt stor förändring, gick från nästan platina blond till mörk brunt. Sen igår så hade vi sovmorgon till klockan 2 då vi skulle ta tåget in till stor staden för att kolla på inspelningen av Vem kan slå Filip och Fredrik? Det vart många timmar där men det var så grymt roligt! Kom hem runt 1 på natten.

Som vi kom hem så sent så var lärarna snälla och gav oss sovmorgon idag så började 11.40. Men det kändes som jag bara åkte till skolan och åkte hem igen för vi hade engelska och historia sen slutade vi igen.. Men jag ska inte klaga det var väldigt skönt att komma hem tidigt. Men vi hörs kanske senare annars så hörs vi imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0