Baby it's Friday!

Veckan har gått väldigt fort helt plötsligt så var det Fredag igen! Underbart med helg, man får sova ut och bara ha roligt med vännerna. Idag så vart vi klara med orienteringen äntligen (Vi klarade den inte i Tisdags), så nu slipper man den. Som vi hade Spanska prov idag så slutade vi en timme tidigare alltså 12.00, rätt skönt faktiskt. När jag kom hem så slocknade jag rätt så fort och vid 3 när pappa kom hem så åkte vi och helghandlade, i stallet idag så hade vi teori så det vart inget ridande tyvärr.. Men man måste ju ha teori också man kan ju inte bara rida. Just nu sitter jag och väntar på att få något att göra som jag får förhoppningsvis snart. Men det var allt för mig. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0