Bara för att jag har så roligt..

SJU SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja det är jag!
3. Är du uttråkad? Det kan man lugnt säga..
4. Är du ledsen? Inte någonstanns
5. Är du svensk? 100%
6. Är du cool? Klart, det har jag alltid varit
7. Är du från Irland? Haha nej?
ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kan hända
2. Har du någon gång blivit sårad? Många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Ja?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja det har jag
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Det med!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet jag inte
7. Är du kär?
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Det får vi se då haha

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Haha
2. Blind eller döv? Döv
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Svår fråga..
5. Coca-Cola eller Pepsi? Cola!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror på
7. Pengar eller lycka? Lycka
8. Dag eller natt? Natt
9. Facebook eller mobil? Mobilen!

NIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Inte vad jag kommer ihåg
2. Brutit något? Ja, handleden
3. Gjort nåt du ångrar? Det har nog vi alla gjort någongång.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men skulle vara coolt!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Fyfan
7. Gjort bort dig offentligt? Standard
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Jossan
2. Telefonsamtalet du fick: Rebecca
3. Personen du var med: Rebecca, Jossan & Lina
4. Roligaste grejen som hänt: Tjejerna på tåget idag!
5. Personen du smsade: -
6. Personen du fick sms av: -
7. Personen du tänkte på: -
8. Du skrev till på facebook: Anne
9. Du kommenterade: Sebastians bild
10. Du tillbringade natten med: Jossan
11. Du kramade: Jadu

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha vad söt du är som inte svarar på vissa frågor Emmis! :D

2012-04-11 @ 01:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0