Take a minute.

Hallå!
Idag så var jag i skolan där hände det inte så mycket förutom att jag var hos skolläkaren för att kolla mina fötter som är lite cp.. Och när han hade kollat dom så fick jag en remiss till röntgen här i Nynäshamn så mamma och jag åkte ner vid ungefär 2 så fick jag röntga båda fötterna. Röntgen bilderna kommer i slutet av veckan och då skickas jag vidare till en ortoped och då får vi se om det blir operation eller inte.

Imorgon så börjar vi 8.15 så där rök sovmorgonen.. Men det är bara för att vi ska ha nationella i svenska, så vi får se hur det går. Men förra gick ju bra så då ska jag väl fan kunna klara detta också! Men nu ska jag gå och göra något att äta så kanske gör något inlägg lite senare annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0