Slut för alltid

Ligger just nu i min säng och myser, är så trött när jag kommer hem från skolan på dagarna att jag lägger mig och sover direkt.. Hur kommer det här året bli ens? Tänker på det varje dag typ. Vad kommer hända, hur kommer det bli, dåligt eller bra? Men det är bara ta dagen som den kommer och göra det bästa utav den, men det kommer nog inte bli något problem som livet är bra och så har jag mina underbara vänner!

Igår så var jag och klassen i Stockholm hela dagen för att vi skulle till filmhuset och vara med i Fråga Olle. Det var riktigt roligt! Vet inte riktigt vilket program vi skulle vara med i men antingen 1a, 2a eller 3e programmet. Så håll ögonen öppna! Men nu ska jag lägga mig och läsa en bok som vi måste läsa i svenskan. Hörs med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0