6 skoldagar kvar!

6 skoldagar kvar tills det blir lov, så himla skönt! Torsdag går bort för mig denna vecka som jag ska åka runt i Nynäshamn med alla kandidater och sjunga och Fredag nästa vecka får vi välja själva om vi vill gå och se esteternas show eller inte och jag väljer självklart att ligga kvar i sängen och mysa!

Skolan idag var ganska slapp, vi har ganska mycket att göra känns det som men ändå känns det som man inte gör något. Nu är det snö kaos igen hörde jag, så får hoppas att det drar hit till Nynäshamn satt man inte kommer till skolan imorgon. Skulle vara så skönt att vakna av sig själv utan en väckarklocka som ringer i örat när man sover som bäst.

( Bjuder på lite gamla bilder på mig. Man har ju förändrats lite iallafall ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0