Blogg test

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk till maten!
2. Telefonsamtalet: Rebecca
3. SMS: Sms biljett
4. Sång du lyssnade på: Kommer inte ihåg vilken det var.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger? Skulle inte kalla det dejta, men jag har träffat en person mer en 1 gång ja.
7. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
8. Varit kär? Det också!
9. Förlorat någon speciell person? Ja det har jag.
10. Varit deprimerad? Det händer.
11. Varit så trött att du somnat sittandes? Tror svaret är nej här faktiskt, har nog aldrig lyckats med det ;)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Blå
13. Grå
14. Svart

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Äh tror inte det?
16. Fått ditt hjärta krossat? Halft, men ingen stor grej.
17. Skrattat så att du har börjat gråta? Det har jag nog gjort ett antal gånger ;)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv? Haha jag tror inte det.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner? Det har jag verkligen!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig? Haha ja eller inte bara om mig men tror det var förra helgen!
21. Kysst en kompis? Ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat? Använder inte skiten.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden? 2 kanske, får se liksom.
24. Har du några husdjur?
25. Vill du ändra ditt namn? Ja, fast jag har vant mig
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag? Vart firad av massa människor hos Rebecca och drack, rolig jävla helg!
27. Vilken tid vaknade du idag? 06.10
28. Vad gjorde du igår runt midnatt? Låg och sov.
29. Någonting som du längtar till? Åre, min födelsedag och sommaren!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv? Inget speciellt vad jag kommer på nu.
32. Vad lyssnar du på just nu: Tyst i mitt rum så mina andetag ;)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens? Ja
34. Vad gör dig irriterad just nu? Alla människor på Facebook som håller på med alla dom där töntiga sidorna!

OM DIG:
36. Vad är ditt namn? Emma Andersson
37. Singel/upptagen? Singel
38. Stjärntecken? Väduren
39. Kille eller tjej? Tjej
40. Grundskola? Svandammsskolan/Gröndalsskolan
41. Gymnasie? Nynäshamns Gymnasium
42. Högskola: Polishögskolan får vi hoppas på!
43. Hårfärg? Halvt blond skulle jag säga.
44. Långt eller kort? Kort.
45. Längd? 162 cm.
46. Vad gillar du gällande dig själv? Att jag oftast är glad och är snäll.
47. Piercings? Öronen.
48. Tattoos? Det kommer snart!
49. Höger eller vänster? Högerhänt.

DIN FÖRSTA:
51. Operation? Har aldrig opererats.
52. Piercing? Öronen.
53. Tatueringen? Har ingen än.
54. Bästa vän? Lina.
55. Sporten du spelar? Jag rider just nu men har gått på alla sorters sporter som liten.
56. Husdjur? Marsvin!
57. Vaccination du minns? Stelkrampsprutan tror jag den hette, kommer inte ihåg!
58. Konsert? Äh.. Tror fan det var Avicii.
60. Alkohol du drack? Cider skulle jag tro!

JUST NU:
61. Äter du? Ingenting.
62. Dricker du? Samma svar här.
63. Är du på väg att? Fortsätta med frågorna.
64. Lyssnar du på? Ingenting, helt tyst i mitt rum.
65. Väntar du på? Att jag ska få sova, hur trött som helst..

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn? Det tror jag, vi får se då.
67. Vill du gifta dig? Kanske kan vara kul.
68. Karriär i åtanke? Karriär? Aa jag vill bli polis.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon? Hm.. Ögon.
70. Kramar eller pussar? Pussar!
71. Kortare eller längre? Längre!
72. Yngre eller äldre? Äldre!
73. Romantisk eller spontan? Svår fråga.
74. Snygg mage eller snygga armar? Svår fråga.. Älskar snygga armar men magen tror jag att jag väljer!
75. Tatueringar eller piercingar? Tatueringar.
76. Känslig eller inte? Lite både och.
77. Ragg eller förhållande? Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam? En blandning skulle bli bra tror jag!

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling? Ja
80. Gjort något sjukt spontant? Haha jadå.
81. Tappat glasögon eller linser? Solglasögon ja.
82. Haft sex? Ja.
83. Krossat någons hjärta? Det vet jag inte, kanske jag har.
84. Har någon krossat ditt hjärta? Ja det har hänt.
85. Har du blivit arresterad? Nej jag är en duktig flicka!
86. Dissat någon? Haha ja.
87. Gråtit när någon dött? Det är klart.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän)? Ja

TROR DU PÅ:
89. Dig själv? Ibland, ibland inte.
90. Mirakel? Jag vet inte!
91. Kärlek vid första ögonkastet? Aa för jag älskade mina föräldrar vid första ögonkastet.
92. Himlen? Bara kolla upp ju? Ja det gör jag..
93. Tomten? Aa fett mycket.
94. Att kyssas på första dejten? Ja det tror jag på.
95. Änglar? Nej.

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen? Nej.
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång? Nej.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut? Klart det är möjligt.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan? Familjen, alla vänner, mat och min lilla mobil.
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna? Aa men du missa skriva frågorna 5, 30, 35, 50 och 59. Fail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0