Julmarknad

Idag så var klockan ställd på 8.45 för att kolla på julkalendern till 9.00 och sedan gå upp och göra sig iordning för att möta upp alla lucia kandidater i NP huset 11.00. 12.00 började det i hamnen och det var lite snack innan kuveret öppnades där det stod vem som blev lucia 2012. Lucian i år blev Julia Ekelöf, stort grattis! Även fast jag inte vart lucia så är jag glad för jag är fortfarande en utav dom 7 kandidaterna och den 13/12 blir det en heldag för alla oss, det kommer bli super kul! 

Om ungefär 30 min så får vi gäster som ska äta här, vi ska äta fläskfilé och klyftpotatis! Sen senare efter det ska jag göra mig iordning för att förhoppningsvis gå ut på äventyr med mina vänner. Hoppas på en lyckad och rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0