TGIF

Äntligen är det helg igen, så skönt! Fast får ändå inte sova ut imorgon som det är julmarknad nere i hamnen, och vid 12.00 ungefär får man veta vem som blir årets lucia! Men på Söndag får jag sovmorgon det ser jag fram emot. 
 
I skolan idag så var det skridskor som stod på schemat 8.15, hur kul som helst! Och efter det var det inte lång tid tills vi slutade för dagen vid 12.20. Efter skolan så åkte jag hem och då var huset fullt nästan. Jag hade ju lovat min lillkusin att åka pulka, men det vart inte så många åk! Var uppe i stallet nu på kvällen också och hoppade lite hinder, det gick sådär.. Men nu ska jag gå och duscha och sen hoppa i sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0