I'm glad you came

Hallå!
Idag så var det inte sovmorgon för första och enda gången denna vecka, så man var lite trött imorse men jag tog mig till skolan iallafall. Skolan gick fort och vi hade vanliga lektioner så allt rullade på helt enkelt. Efter skolan så drog jag och Jossan hem till hennes pappa en stund innan hon skulle till sin mamma och jag hem. När jag kom hem så hann jag knappt ta av mig skorna innan Jossan smsa och fråga om jag ville med till gymmet, självklart ville jag det! Så det var bara byta om och ta nästa buss för passet som vi skulle gå på började klockan 18.00. 

Har precis städat mitt rum lite, det behövdes VERKLIGEN så det känns skönt och nu tänkte jag hoppa in i duschen känner mig inte så fräsch efter gymmet direkt haha. Men vi hörs säkert imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0