Snart slut på det roliga..

Idag är det Torsdag och det betyder att det är 3 dagar kvar på lovet.. Orkar inte att skolan börjar igen men ändå så ska det bli roligt att få träffa alla i klassen igen. Igår så hade jag mys dag med dom bästa tjejerna Lina&Jossan och sen på kvällen drog vi till Mikaela och träffa härligt folk och drack och dansa.

Idag så tänkte jag ha en städdag och ta det lugnt och senare packa för att imorgon på morgonen åker vi till farmor&farfar i Västervik. Det ska bli riktigt skönt faktiskt att få komma bort från den här staden över en helg. Slippa allt skitsnack, slippa allt det där och bara umgås med min familj och min saknade vän Matilda som väntar på mig där nere!
Vi hörs säkert senare, ha en fortsatt bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0