-

Snart så ska jag ner och bada med brudarna, vi är inte först med det men vi är fan inte sist! Men idag kände jag att jag måste ta mitt första dopp.. Idag så vaknade jag 06.30 av mig själv som jag har gått upp då nu i 3 veckor, men jag insåg snabbt att jobbet var över så somna om direkt och vaknade vid 11.00 igen. Då gick jag upp och åt frukost sen började jag göra om mitt rum, jag flyttade säng delen till en annan vägg och soff delen till en annan vägg så det vart som ett helt nytt rum och jag är riktigt nöjd! 

Nu på kvällen så har jag och Jossan varit nere i centrum och handlat en present till hennes mamma och så åt vi middag där också, så det var riktigt mysigt! Men nu kommer nog brudarna snart så då ska vi ner till 10an och bada och sen blir det att åka till en kompis och sova! Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0