Dålig uppdatering

Men det blir så nu när blogg appen inte fungerar på mobilen, för bloggar oftast från mobilen.. I Fredags så var det min sista jobbdag, så himla skönt! Jag har jobbat 3 veckor i stallet, visst jag har ju jobbat med något jag älskar men det sliter på kroppen att jobba. Nu har jag ungefär 6 veckor sommarlov och dom veckorna ska jag ta vara på och njuta varenda dag satt jag är utvilad ordentligt till 2an som inte kommer bli en enkel match som 1an var..

Igår så var det jag och brudarna på äventyr, vi träffades hemma hos Jossan först och började dricka och spelade lite spel sen vid 00.00 så tog vi bussen till Kullsta och gick hem till Jonah där det var ganska många. Så där drack vi mer och det var roligt, men vid ungefär 02.30 gav jag upp och blev hämtad med bil. Kom hem för ett tag sen och nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova men jag måste försöka hålla mig vaken för jag ska försöka ta mitt första dopp idag! Men vi får se hur det blir med det.. Men nu ska jag klä på mig och mysa ner mig i soffan och kolla tv!

This is love - Will.i.am, Eva Simons
If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let's get it tonight
If you feel it, say hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0