Börja packa kanske?

Låter som en ganska bra idé, men orkar verkligen inte just nu.. Måste duscha och äta först satt jag blir lite piggare och fräschare! Igår så var vi och föra hemma hos Jossan som ni kan se i inlägget tidigare, efter det så vart det utgång och det var riktigt roligt i början, träffa massa snälla personer och hade roligt. Men efter ett tag så vart det missförstånd och knas så pallar inte ens bry mig! Vid 01.00 så gick jag och mötte mitt sovsällskap och vi fick en riktig promenad från Lidl hem till mig, men det var roligt så det gjorde inget. Imorse vakna vi ganska tidigt men vi låg kvar i sängen tills för 30 min sen då han drog.

Ska hoppa in i duschen nu tror jag satt jag kan börja packa sen som jag åker över till Gotland med Jossan och hennes familj imorgon till Söndag för att fira Jessicas student. Det kommer bli super roligt och skönt att komma bort! Jag skriver igen när jag får tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0