I'm so happy!

Under alla mina 17 år har jag alltid vart den lilla Emma som alla kallar liten och som alla kommenterar. Folk kämpar för att gå ner i vikt, folk kämpar för att gå upp i vikt. Jag är en av dom som har kämpat för att gå upp i vikt men har aldrig riktigt lyckats, jag har alltid vart den lilla tjejen som är underviktig och kan äta vad som helst.

Att säga ''Fan vad smal du är!'' till mig som kämpar varje dag för att gå upp i vikt gör lika ont som att säga till någon ''Gud vad tjock du är!'' som kämpar för att gå ner i vikt. Jag har tyckt det här har varit väldigt jobbigt under mitt liv, för något år sen kollade jag mig aldrig i spegeln i bikini, jag såg bara ben.. Men nu på sista tiden är det som att det har vänt, som att min kropp har insett att jag också kan gå upp i vikt som andra männiksor. För en gångs skull kan jag säga att jag är glad över min kropp, gladare iallafall! Jag ligger fortfarande på gränsen till underviktig men det är bara att fortsätta kämpa. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite och visa min glädje just nu 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0