Million Voices

Idag kan jag säga att jag inte är lika kaxig som igår.. Fast mår ändå bra för att vara mig så jag är glad ;) Igår så tog Jossan, Sofie och jag bussen till Ösmo vid 15.00 för att åka till Oskar där vi skulle äta och dricka. Det var verkligen jätte roligt där! När vi hade ätit och alla hade fått i sig ganska mycket dricka så delade vi in oss i 3 lag och så körde vi 5-kamp. Fan vad alla skrattade! 
 
Jag kommer inte riktigt ihåg vad klockan var när vi tog bussen till Nynäs igen men tror den var 23.00, och i Nynäs hände det inte så mycket och det var jätte kallt så jag valde att skiljas från brudarna och gick och mötte Jonte och snackade med honom ett tag sen tog jag nattbussen vid 03.00 hem. Det har nog aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen som det var när jag kom hem, hade så fruktansvärt ont i mina ben! Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig, känner mig inte så fräsch... Men ha en fortsatt bra dag.


Mina vackra tjejer tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0