Underbara Gotland

Sitter just nu i Ljugarn och väntar på att alla ska komma tillbaka från sin promenad satt vi kan åka tillbaka till Lye för att äta studentmiddag med Jessicas släkt. Idag mår jag bättre än vad jag trodde att jag skulle må idag, jag mår hur bra som helst! Vi åkte ju in till Visby igår satt vi var inne vid 20.00 och då gick vi åt, hur gott som helt med en plankstek. Efter det gick vi runt lite och väntade på att Jessica skulle åka klart flaket satt vi kunde börja festa, men vid 23.00 var vi igång och det var hur kul som helst och grymt mycket folk. Vi var hemma runt 02.30 och då var det riktigt skönt att lägga sig i sängen, har nog inte varit så skönt på länge asså.

Imorgon åker vi hem, lite synd för jag vill faktiskt stanna här. Mycket mysigare och roligare här än tråkiga Nynäshamn ;) Men nu har jag slut på ord så vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0