Uppe med tuppen

Vaknade vid 09.15 av att Anne och Per skulle åka hem, så Anne kom in och sa hejdå till mig så då gick jag med upp för hade ändå sovit i 12 timmar typ. Idag så ska jag och familjen åka till Vallentuna för att äta middag och fira min lilla kusin som fyller 1 år redan! Det har gått riktigt fort, det känns som det var förra veckan min moster födde Felix. För min del blir det att övningsköra hela vägen dit, det tar ungefär 1,5 timme att köra. Men det blir roligt! 

Imorgon så börjar jobbet igen.. Fast har bara den här veckan kvar sen är det SOMMARLOV! Så himla skönt. Men nu ska jag kolla tv en stund sen ska jag börja fixa mig, men vi kanske hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0