-

Tio första
Första bästa kompis: Emmy Strömsén
Första bil: En riktig skrothög!
Första kärlek: Christian Forssten
Första husdjur: Fiskar men om inte det räknas så marsvin
Första semester: Spanien (Gran Canaria)
Första jobb: Sommarjobb på Rosengården
Första riktiga kärlek: Robin Liljehammar
Första piercing: I öronen men annars tungan
Första konsert: Jadu, Markoolio tror jag

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vodka och cola tror jag
Senaste bilfärd: När pappa och jag övningskörde igår
Senaste filmen du såg: Paranormal Activity 3
Senaste ringda telefonsamtal: Vendela Hult
Senaste bubbelbadet: Hos Matilda i Västervik
Senaste spelade cd: Använder inte sånt längre
Senaste inköp: En topp på Gina Tricot
Senaste gången du grät: För någon helg sen
Senaste måltiden: Spagetti med köttfärssås

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Tror ej så
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte det heller
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha det gör nog vi alla ibland
Fått ditt hjärta krossat: Jaman
Haft ett one night stand: Det med
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Har jag säkert när jag var mindre
Busringt till någon: Det har nog dom flesta gjort ;)

Sju saker du har på dig just nu

1. Mjukisbyxor
2. Trosor
3. Tjocktröja
4. Tofflor
5. -
6. -
7. -


Sex saker du gjort idag
1. Vaknat
2. Varit i skolan
3. Ridit
4. Varit i Ösmo
5. Ätit mat!
6. Kollat på tv

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mobil
2. Musik
3. Sängen
4. Vänner
5. Mat

Fem personer du kan berätta allt för
Jag berättar aldrig ALLT för någon, så ingen är svaret på denna fråga.

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
1. Bli polis som jag vill
2. Ha ett lyckligt liv

En sak du ångrar
Oj det är mycket det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0