Tisdag 6/3 2012

Hej!
Idag så hade jag sovmorgon till 9.55 så det vart sova länge idag, så himla skönt! Idag gjorde vi inte mycket alls, det gick så himla segt... Men fick ont i magen efter lunch så åkte hem vid halv 2, men det visa sig när jag kom hem att jag behövde bara mat i magen så vart det bättre. Men det var så störande idag att cafeterian var inte öppen, maten smaka skit och så skulle vi sluta 16.15 igentligen. Hur tänkte dom där? Haha.

Men nu ska jag sluta klaga och fortsätta med att plugga och när pappa kommer hem vid 5 så ska vi kanske åka och köpa träningskläder till mig för nu ska jag ut och röra på fläsket har jag bestämt mig för! Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0