1an är över nu!

Kan man säga iallafall. Jag har inget kvar att göra i skolan och är ledig till Måndag nu då vi har klassdag och ska bara fika typ, sen slutar vi på Tisdag. Det här året har gått fruktansvärt fort, det är helt sjukt och jag kan faktiskt inte förstå hur fort det har gått. Det här året i gymnasiet har både haft upp och ner gångar, det har varit jobbigt och det har varit förjävligt men det har alltid löst sig. Nu i slutet på 1an så gick jag varje dag med rädslan i magen om att jag inte skulle få gå upp i 2an att jag skulle få gå om 1an och börja med 96orna, men här om dagen så säger min engelska lärare ''Det gick inte bra för dig på nationella men kollar vi allt som allt så har du E i kursen'' Den känslan jag fick efter hon sagt det där är obeskrivlig, så jävla lättnad! Jag ska klara gymnasiet, jag ska göra det. Jag ska bli det jag vill, jag ska bli polis som jag alltid drömt om. Så nu ska jag njuta av mitt sommarlov och till 2an börjar jag om och går all in. Tack för mig!


En stor anledning till varför orken alltid finns
kvar att gå till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0