I'm back!

Kände att det var bäst att börja uppdatera bloggen igen, även fast jag inte riktigt orkar. Men det är bara kämpa! Denna vecka har gått ganska segt tycker jag, känns som man står still och inte kommer någonstanns. På Söndag morgon kommer mina kära föräldrar hem igen, saknar dom faktiskt även fast det är skönt att bo alldeles för sig själv.

Skolan idag gick ganska fort, men det är bara för att jag har det så roligt i min klass. Tack verkligen för att ni får mig på bättre humör nu när livet inte är som det ska. Men jag ville bara tala om att jag är tillbaka och ska börja uppdatera bloggen igen, men nu ska jag fortsätta kolla på Family Guy med min underbara vän Jossan så ni får ha en fortsatt bra kväll för det ska vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0