Tack för att du äntligen visade vilken idiot du är!

Sitter just nu och lyssnar på musik, åt nyss middag. Korvstroganoff inte riktigt min grej så det var ingen höjdare.. Igår kväll så kom Filbee hem till mig och så drack vi kaffe och pratade lite, det var väldigt skönt att få ut lite. Fina tjej! Efter det så gick vi ut och mötte Jossan och sen så satte vi oss i en lekpark och tro det eller ej men vi hade så jävla roligt. Efter att jag vart med flickorna så fick jag sovsällskap av en så det vart bra.

Skolan idag gick ganska fort, jag fick några saker klara så det var skönt. Det är inte långt kvar nu så är det sommarlov! Det är sjukt vad fort det här året har gått, det känns som det var igår vi satt i B10 första dagen och lyssnade vad min linje innehöll typ. Men nu ska jag fixa det sista sen ska jag ta bussen till via showen som är klockan 19.00 i kulturskolan. Men ha en fortsatt bra kväll för det ska jag ha ;)


Inget kan göra mig ledsen, jag har världens
finaste vänner och det är sommar snart!

Kommentarer
Postat av: RebecEr

Du är endast värd det bästa! Älskar dig <3

2012-05-25 @ 15:53:12
URL: http://www.nattstad.se/rebeccaaxlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0