Men jag vet att det kommer lösa sig nu.

Känner mig som världens duktigaste tjej just nu! Har varit i skolan hela dagen, direkt efter den åkte jag hem till min bror och räknade Matematik med Elin. Runt 17.00 åkte jag hem och började städa hela mitt rum direkt (Damma, dammsög, bytte lakan och ställde i ordning alla saker). Efter att jag städat klart så satt jag mig vid datorn och skrev klart Engelskan som ska vara inlämnad på Torsdag. Så nu har jag en läxa mindre, skönt!

Äntligen så sitter jag i soffan nu efter en jobbig dag och väntar på mitt sovsällskap som kommer när han är klar. Men nu ska jag lägga mig ner en stund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du sover med hela tiden? Va inte så hemlighetsfull :D

2012-09-25 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0